הורדת טפסים
הקבצים בפורמט PDF 

 

1. הוראות משלוח לחץ כאן להורדת הטופס

2. א. שטר מטען של ברינקס כטופס הוראות משלוח (צד ראשון) לחץ כאן להורדת הטופס

    ב. שטר מטען – הוראות והסברים (צד שני)  לחץ כאן להורדת הטופס

עצות אריזה
  • מומלץ לבחור את גודל האריזה בהתאם לתכולה. קופסה שנפחה אינו מלא בתכולה עלולה להמעך, קופסה מלאה מדי עלולה להתפקע.
  • רצוי להשתמש בחומרי אריזה איכותיים ביותר למשלוחים שלך, בבואך לבחור חומר לעטיפת המשלוח, הבא בחשבון שיקולים של חוזק החומר, ריפוד פנימי ועמידות.
  • מומלץ להשתמש בקופסאות עשויות קרטון גלי, עם ציפוי חיצוני איכותי, או קרטון דו-שכבתי עבה לאריזת פריטים רבי-ערך.
  • כדאי לרפד את פנים החבילה, בעיקר כדי למנוע תזוזה של החפצים הארוזים. 
  • במקרה הצורך, מומלץ להשתמש ברצועות לסגירה בטוחה ואטומה של החבילה, ניתן להשתמש בסרט דביק חזק לסגירה טובה ובטוחה יותר. 
  • רצוי להניח את התכולה במרכז החבילה, וודא שאין הם נוגעים בדפנות. דאג לרפד את הפריטים היטב מכל צדיו.
  • פריטים קטנים מומלץ לשים במעטפות מתאימות.
  • מומלץ לא לאטום את החבילה שלך יתר על המידה. זכור שכל משלוח עשוי להיפתח על ידי רשויות המכס לצורך בדיקה

כל הדרוש לך לדעת כשאתה שולח:

מסמכים הנלווים למשלוח
כל משלוח שמובילה חברת ברינקס  חייב להיות מלווה בשטר מטען. מסמך זה הוא ה"כרטיס והדרכון" של המשלוח, המבטיח את הגעתו ליעדו. בצדו האחורי של שטר המטען האווירי מפורטים  התנאים וההתניות המחייבים אותך ואת חברת ברינקס למטרות עסקה זו. אנא קרא אותם. אין אפשרות לשנות את התנאים, אלא אם נעשה הדבר בכתב  ונחתם בידי מנהל  של  ברינקס בעל סמכות מתאימה.

משלוחים החייבים בהצהרת מכס צריכים להיות מלווים גם בחשבונית. אם המשלוח הוא משלוח מסחרי, נדרשת חשבונית מסחרית. אם המשלוח אינו מסחרי או חלק המוחזר לאחר תיקון, דרושה חשבונית פרופורמה.
מדינת המקור או מדינת היעד עשויות לחייב מסמכים נוספים, כגון תעודת מקור או הצהרת ייצוא. אם לא צירפת לחבילה את המסמכים הנדרשים, המשלוח עלול להתעכב. נציגי שירות הלקוחות שלנו יכולים לספק לך מידע זה, לכן אל תהסס לפנות אל שירות הלקוחות אם אינך בטוח אילו מסמכים נדרשים.

פריטים חייבים בהצהרה/חייבים במכס ושאינם חייבים בהצהרה/חייבים במכס
אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות כאשר אתה מבצע משלוח בינלאומי הוא לבדוק אם המשלוח חייב בהצהרת מכס או אינו חייב. הדבר אינו נתון לבחירתנו. ההחלטה כבר התקבלה והיא מעוגנת בתקנות המכס של מדינת היעד. בדרך כלל, מסמכים כדוגמת קטלוגים, עיתונים ומחירונים, אינם חייבים בהצהרת מכס, ואילו רוב הסחורות האחרות חייבות בהצהרה. אך סיווגים אלה משתנים ממדינה למדינה, ולכן חשוב מאוד שתבדוק את הנושא לפני המשלוח.
העובדה כי המשלוח חייב או לא חייב בהצהרת מכס תשפיע, בין היתר, על סוג מסמכי המשלוח שיידרש לצרף לחבילה.

אריזה

לאורך מסלול המשלוח עם ברינקס יטופל המשלוח שלך על ידי הבלדר בעת האיסוף  וצוות שמעמיס ופורק את מטעני המטוסים, וכן הלאה – עד לבלדר שמוסר את החבילה לנמען.
כל האנשים המסורים האלה יטפלו במשלוח שלך תוך הקפדה מרובה, אך עליך לארוז את החבילה שלך כראוי. אם לא תעשה כן, החבילה עלולה להינזק, או לגרום נזק לחבילות אחרות בסביבתה, ואפילו לגרום פציעה לאיש צוות של החברה.
עלייך לנקוט בצעדים המתבקשים כדי לוודא שהחבילה שלך ארוזה כראוי. הכנו מספר הנחיות שימושיות כדי לסייע לך בנושא זה.
זכור שהמשלוח שלך צריך להיות מוגן, אך יחד עם זאת אין לאטום אותו בצורה מוחלטת, מפני שצוות ברינקס ופקחי מכס שונים שומרים לעצמם את הזכות לבדוק את תכולתו. הדבר נועד לוודא שהתכולה מתאימה לתיאור המסופק וכי אין היא מהווה הפרה של חוקים מקומיים או בינלאומיים או הפרת מגבלות המשלוח של  ברינקס

הזמנת איסוף

לאחר שארזת את המשלוח, ומילאת וצירפת את כל המסמכים הדרושים, תוכל לפנות אלינו כדי להסדיר את איסוף החבילה. מערך התפעול שלנו  מאורגן באופן אופטימלי על מנת לספק את המשלוחים ביעילות ובמהירות מרבית.
את שעות יצוא ברינקס ניתן לראות במידע מקוון או לפנות אל שירות הלקוחות בטלפון: 03-5750111 / פנימי בורסה: 2-2208

מעקב

לאחר שהמשלוח שלך יוצא לדרך, אנו עוקבים אחר התקדמותו ומתעדים במאגר הנתונים שלנו את הגעתו לכל נקודת ביקורת. אנו מבינים עד כמה חשובה לך התקדמות המשלוח, תוכל לקבל את המידע בטלפון בפנייה אל  שירות הלקוחות שלנו.